Arrangementer

På denne side kan du løbende følge med i klubbens arrangementer, der vil komme info op omkring klubaftener, åbent hus, klubture og andre spændende begivenheder.

Åbent hus - Hver 1. søndag i måneden

Kig ud forbi klubbens åbent hus, som finder sted den 1. søndag i hver måned fra kl. 10-?? Kl. 10-12 er der kaffe og rundstykker til alle fremmødte. Efterfølgende er der mulighed for hyggesnak, flyveture, mm. eller der er arrangeret et program for dagen af Åbent-hus-udvalget. Se mere på facebook eller i kalenderen.

Klubaften - Hver 3. torsdag i måneden

Det er helt op til klubbens medlemmer, hvad aftenen skal bruges til. Det kan være alt fra fællesspisning, aftenflyvning, foredrag, brush-up mm. Husk at vi også glædeligt tager imod forslag.

I sommermånederne er flyene booket og grillen tændes kl 18.00 – der er altid pølser i fryseren og tilbehør (betal efter evne) eller tag selv mad med.

Tag gerne hele familien med!